Monday, December 12, 2011

حماسه ی لنگه کفش در مازندران...پرتاب کفش به سمت احمدی نژاد


خبرها حاکی است حین سخنرانی احمدی نژاد در ساری یک نفر به سوی او لنگه کفش


 پرتاب کرده .


.  و حماسه ی لنگه کفش برای این جانور دوپای وقیح اتفاق افتاده است

فردی که گفته می شود کارگر اخراجی یک کارخانه نساجی است، هنگام سخنرانی رئیس جمهوری اسلامی ایران که برای افتتاح طرح مسکن مهر و شرکت در مراسم سالگرد علی کردان وزیر سابق کشور به ساری سفر کرده بود، لنگه کفشی را به سوی او پرتاب کرد
و بعد از آن مورد حمله ی وحشیانه طرفداران احمدی نژاد قرار گرفته است 
گویا این فرد بیش از یک سال حقوق نگرفته و نسبت به وضعیت بیکاری در کشور شدیدا معترض بوده است.
در خبرها آمده بود که این لنگه کفش به احمدی نژاد برخورد نکرده و نیروی انتظامی به سرعت فرد پرتاب کننده را از محل مراسم خارج کرده است.
جزئیات بیشتری از این حادثه منتشر نشده و در عین حال رسانه های وابسته به جریان حاکم تلاش کرده اند تا رفتار این فرد را مشکوک نشان دهند. این رسانه ها برای تحت الشعاع قرار دادن این عمل اعتراضی نوشته اند که پس از پرتاب کفش به احمدی نژاد، بسیاری از مردم در حمایت از رئیس جمهوری شعار داده اند.
این رسانه ها در خبر دیگری نیز نوشته اند که این فرد قبلا هم به سوی سید محمد خاتمی در زمان ریاست جمهوری اش گوجه پرتاب کرده است.

چند سال پیش خبرنگاری عراقی به نام «منتظر الزیدی» به سوی جرج بوش رئیس جمهوری وقت آمریکا لنگه کفش پرتاب کرد و حدود یک سال را به خاطر این کار در زندان به سر برد.
حرکت او به عنوان یک قهرمان مورد استقبال و پشتیبانی مردم در سراسر دنیا قرار گرفت و پرتاب لنگه کفش به سیاستمداران به عنوان یک حرکت نمادین اعتراضی مورد توجه قرار گرفت و مرسوم شد.


و حال باید در انتظار این باشیم که این فرد یک صهیونیست یا جاسوس خوانده شود...آقیان این فقط یک کارگر است
که کودکانش گرسنه اند....

No comments:

Post a Comment